معرفی پورشه کاین ۲۰۱۸ از طریق عکس های تبلیغاتی

درحالی که تنها یک هفته تا معرفی رسمی نسل جدید پورشه کاین زمان باقی مانده است، کمپانی خودروسازی پورشه تصاویری اولیه از شاسی بلند جدید خود حین تست‌های مختلف برفی و شنی ارائه کرده است تا قبل از معرفی رسمی برای مخاطبان خود یک پیش درآمد فراهم کرده باشد.


به گزارش اخبار خودرو؛ همراه با انتشار تصاویر جدید از پورشه کاین ۲۰۱۸، کمپانی خودروسازی پورشه ادعا می‌کند که از سال ۲۰۱۴ میلادی تا به امروز که در حال کار بر روی نسل جدید پورشه کاین بوده است، مجموع مسافت‌های پیموده شده آن برای تست‌های جاده‌ای در پیست نوربرگ‌رینگ، جاده‌های شهری، بزرگراه‌ها و همچنین تست‌های آن در مسیرهای آفرودی و ناهموار به رقم حیرت انگیز ۴٫۴ میلیون کیلومتر می‌رسد تا نسل جدید “پورشه کاین” با آمادگی کامل در بازار مصرف حضور پیدا کند.


علاوه بر این‌ها، نسل سوم پورشه کاین تست‌های ترافیک خود را در شهرهای گرم و مرطوب چین، تست‌های اصلی خود را در کشور سوئد، فنلاند و اسپانیا و همچنین تست‌های آفرودی خود را در آفریقای جنوبی، ژاپن، نیوزیلند و همچنین در صحرای شنی “دبی” گذرانده است که انتظار می‌رود در نمایشگاه بین المللی فرانکفورت آلمان به طور رسمی معرفی شود در حالی که از طریق معرفی پورشه کاین ۲۰۱۸ از طریق عکس های تبلیغاتی نشان داده شده است.


باتوجه به تصاویر منتشر شده از خودرو، می‌توان گفت که طراحی خارجی محصولات پورشه چه استتار شود و چه استتار نشود، یک چهره قابل تشخیص خواهند داشت که با یک ریزه کاری‌های جزیی تبدیل به مدل‌های جدید این شرکت می‌شوند. حال مدل جدید پورشه کاین هم از این قاعده مستثنی نبوده و شباهتی بسیار زیاد به مدل‌های قبلی خود دارد، اما کمپانی خوروسازی پورشه برای اینکه مورد انتقاد قرار نگیرد، تغییراتی نسبتا بزرگ در چهره شاسی بلند کاین ۲۰۱۸ ایجاد کرده است که از دید کارشناسان نه تنها طراحی ظاهری این خودرو بهتر نشده، بلکه باعث شده تا نسخه جدید پورشه کاین نسبت به مدل‌های قبلی خود تاحدودی زشت‌تر هم شده باشد که دلیل اصلی آن می‌تواند ورودی‌های بسیار بزرگ هوا بر روی مجموعه سپر اتومبیل باشد، هرچند نباید فراموش کرد که طراحی ظاهری خودرو یک امر کاملا سلیقه‌ای بوده و ممکن است که بسیاری از مخاطبان از این طراحی و ورودی‌های بزرگ هوای آن بر روی مجموعه سپر راضی باشند که می‌توانید جزییات آن را که بوسیله معرفی پورشه کاین ۲۰۱۸ از طریق عکس های تبلیغاتی انجام داده را مشاهده  کنید.


در خصوص مشخصات فنی پورشه کاین ۲۰۱۸ هم یکسری اطلاعات اولیه از سوی منابع نزدیک به شرکت خودروسازی پورشه ارائه شده است که شامل یک موتور ۲٫۹ لیتری شش سیلندر توربوشارژر با قدرت ۴۳۴ اسب بخاری و همچنین شامل یک پیشرانه ۴ لیتری هشت سیلندر توربوشارژر با حداکثر توان خروجی ۵۴۲ اسب بخار می‌شود که صحت آن پس از معرفی رسمی از سوی پورشه مشخص خواهد شد، هرچند پیش بینی می‌شود که در کنار موتورهای استاندارد پورشه کاین، از یک سیستم محرک هیبریدی هم استفاده شود که اجزا تشکیل دهنده آن شاید یک پیشرانه ۴ لیتری هشت سیلندر و همچنین یک موتور الکتریکی قدرتمند با خروجی ترکیبی ۹۰۰ نیوتن متر باشد.

خودرو Ario 1.6 Elegant اتوماتیک سال ۲۰۱۶


ماشین آریو الگانت


شرکت زوتی(ZOTYE) یک شرکت چینی است که ناشناخته می باشد و سایپا به سراغ یکی از تولیدات نسبتا جدید این شرکت خودروسازی رفته که این اتومبیل Z300  نام دارد و در آغار تولید سایپا آن را به S300 تغییر نام داد و بعدها اسم آریو را برای آن انتخاب کرد.

آریو سایپا که اکنون آن را به همین نام می شناسیم با نشان تجاری سایپا که به نظر می رسد امتیاز آن را خریداری کرده در بازار خودرو عرضه می کند.

پلت فرم آریو نسخه ای از اتومبیل تویوتا آلیون می باشد که تولید آن در سال 2007 آغاز شده بود.


خودرو آریو الگانت


شرکت چینی اتومبیل سازی زوتی با وجود ناشناخته بودن در سال 2005 اغاز به کار کرد و نخستین محصول  در سال 2006 به بازار عرضه کرد.

شرکت خودروسازی سایپا برای ماشین آریو از دو پیشرانه استفاده کرده است که یک پیشرانه آن ۱.۵ لیتری با توان حداکثر ۱۰۳ اسب بخار و گشتاور حداکثری ۱۴۱ نیوتن متر و پیشرانه دیگری با حجم ۱.۶ با توان و گشتاور حداکثری ۱۱۲ اسب بخار و ۱۵۱ نیوتن متر.

در بررسی مشخصات فنی ماشین آریو گیربکسی که در این تیپ به کار گرفته شده برای پیشرانه های ۱.۵ لیتری از نوع دستی ۵ سرعته و دو تیپ دیگر از  نوع اتوماتیک می باشند. این پیشرانه ها تحت تولیدکننده ای زیر نظر میتسوبیشی ژاپن در چین ساخته شده اند. عملکرد نامطلوب در بخش سیستم انتقال نیرو و گیربکس باعث می شود شتاب گیری نخست این ماشین کمی آهسته باشد.

در عملکرد ایمنی ماشین Ario 1.6 Elegant اتوماتیک سال ۲۰۱۶ می توان آن را نقطه مثبت دانست چرا که از طرفشرکت خودروسازی سایپا برای ماشین آریو از دو پیشرانه استفاده کرده است که یک پیشرانه آن ۱.۵ لیتری با توان حداکثر ۱۰۳ اسب بخار و گشتاور حداکثری ۱۴۱ نیوتن متر و پیشرانه دیگری با حجم ۱.۶ با توان و گشتاور حداکثری ۱۱۲ اسب بخار و ۱۵۱ نیوتن متر.


در بررسی مشخصات فنی ماشین آریو اتومات که در این تیپ به کار گرفته شده برای پیشرانه های ۱.۵ لیتری از نوع دستی ۵ سرعته و دو تیپ دیگر از  نوع اتوماتیک می باشند. این پیشرانه ها تحت تولیدکننده ای زیر نظر میتسوبیشی ژاپن در چین ساخته شده اند. عملکرد نامطلوب در بخش سیستم انتقال نیرو و گیربکس باعث می شود شتاب گیری نخست این ماشین کمی آهسته باشد.


در عملکرد ایمنی ماشین Ario 1.6 Elegant اتوماتیک سال ۲۰۱۶ می توان آن را نقطه مثبت دانست چرا که از طرف موسسه ایمنی  C-CNAP  امتیاز ۵ ستاره ای را دریافت کرده است که برای یک ماشین تولید داخلی کمتر می توان آن را دید. از بابت ترمز ضدقفل نیز بی نهایت ایمن و پذیرفتنی است.

رونمایی از سوپر اسپرت Kode 0


به گزارش اخبارخودرو؛ اوکویاما طراح خودروهای بسیار مشهوری مثل فراری انزو و فراری P4/5 بوده و در طراحی شورولت کوروت C5 و پورشه ۹۱۱ مدرن هم با پینین‌فارینا همکاری کرده است. روز گذشته، اوکویاما آخرین طراحی خود را در نمایشگاه پبل بیچ مونتری با نام Kode 0 رونمائی کرد. این خودرو، در ادامه‌ی طراحی مدل Kode57 است که سال گذشته پیش‌نمایش شد.

اجزای طراحیKode57 در خودروی Kode 0 به چشم می خورد؛ اما مشکلی در تشخیص این دو خودرو ایجاد نمی‌شود. چراکه سوپراسپرت Kode 0 الهام گرفته از خودروهای اسپرت دهه هفتاد میلادی است. همانند خودروی Kode57 که قبل از آن طراحی شد، Kode 0 جدید نیز تقلیدی هوشمندانه و الهام گرفته از یک کوپه‌ی لامبورگینی است که از طرح‌های مارسلو گاندینی محسوب می‌شود. گاندینی به خاطر طراحی آثاری مانند لامبورگینی کانتاش، لامبورگینی میورا، لانچیا استراتوس زیرو و چندین محصول افسانه‌ای دیگر در تاریخ خودروسازی ایتالیا، معروف است.

تولید این خودرو بر اساس طراحی لامبورگینی اونتادور و دارای یک طراحی منحصر بفرد «One motion» است. دماغه پایین و اوورهنگ‌های کوتاه عقب هم، ارتباط تنگاتنگی با طراحی لامبورگینی کانتاش کلاسیک دارند. ستون C و اتاق شیشه‌ای ما را به یاد لانچیا استراتوس زیرو می‌اندازد. اوکویاما از خودروی مفهومی فراری ۵۱۲S Modulo هم در طرح مدرن خود، الهام گرفته است که در پوشش شیشه‌‌ای پیشرانه و چراغ‌های جلوی مسطح دیده می‌شود.

چراغ‌های ترمز باریک، اسپلیتر تهاجمی جلو، چراغ‌های LED و چرخ‌های ۲۰ و ۲۱ اینچی نویتک همراه با تایرهای پیرلی P-Zero، بخشی از ویژگی‌های خودروی Kode 0 هستند. در عقب، دو فن خنک‌کننده به رنگ سبز متالیک، یک اگزوز مثلثی شکل همراه با یک دیفیوزر بزرگ قرار گرفته است که نمای جالبی به آن می‌بخشد.

سیستم تعلیق این سوپراسپرت یک تعلیق دوجناغی کاملا مستقل با دمپرهای مگنتورئولوژیک است و در ترکیب با ترمزهای سرامیکی کربنی روی هر چهار چرخ، پایداری حرکتی و سواری خوبی به خودروی Kode 0 می‌دهد.

علاوه بر طراحی بیرونی که از طرح‌های قدیمی الهام گرفته است، طراحی داخلی این خودرو نیز انطباق بسیار زیادی با خودروی لامبورگینی اونتادور دارد. صندلی‌های این خودرو با روکش چرم نقره‌ای و آلکانترای خاکستری دست‌دوز تزئین شده است؛ درحالی‌که رنگ سبز متالیک که در طراحی بیرونی بسیار کم به چشم می‌خورد، در طراحی داخلی برای فرمان، داشبورد و ابزار قطب‌نما استفاده شده است.

این خودرو می‌تواند رقیب بسیار خوبی برای لامبورگینی و فراری باشد. قدرت سوپراسپرت Kode 0 از پیشرانه‌ی خورجینی دوازده سیلندر ۶.۵ لیتری تأمین می‌شود که ۶۹۰ اسب بخار (۵۱۵ کیلووات) و ۵۰۷ پوندفوت (۶۹۰ نیوتن‌متر) گشتاور تولید می‌کند. قدرت از طریق یک جعبه دنده‌ی ۷ سرعته ISR به چرخ‌ها انتقال داده می‌شود تا فقط در ۲.۹ ثانیه به حداکثر سرعت ۶۰ مایل بر ساعت (۹۶ کیلومتر بر ساعت) برسد.

اوکویاما هنوز قیمت این محصول را در اختیار رسانه‌ها قرار نداده است. اما با توجه به ارزش‌گذاری ۲.۵ میلیون دلاری نمونه‌ی قبلی، انتظار می‌رود که Kode 0 هم چندان ارزان نباشد و رونمایی از سوپر اسپرت Kode 0 انجام شد.

اعلام قیمت و شرایط فروش پژو ۲۰۷i اتوماتیک


به گزارش اخبار خودرو؛ ایران خودرو در قالب طرح فروش نقدی خودروی پژو ۲۰۷ اتوماتیک، فروش این خودرو را از روز چهارشنبه مورخ اول شهریورماه ۱۳۹۶ آغاز خواهد کرد و تا تکمیل ظرفیت این خودرو ادامه خواهد داد. پژو ۲۰۷ اتوماتیک در رنگ‌های سفید، نقره‌ای، مشکی و خاکستری و با قیمت قطعی ۴۷ میلیون و ۱۲۴ هزار و ۳۰۰ تومان، با موعد تحویل ۳۰ و ۶۰ روزه توسط گروه صنعتی ایران‌خودرو به فروش خواهد رسید و با اعلام قیمت و شرایط فروش پژو ۲۰۷i اتوماتیک متقاضیان نیز می توانند به خودروی مورد علاقه خود دست یابند.
پژو ۲۰۷ اتوماتیک به پیشرانه ۱.۶ لیتری ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپ با توان خروجی ۱۰۵ اسب بخار و گشتاور ۱۴۲ نیوتون متر مجهز است. وظیفه انتقال قوای محرکه در این خودرو بر عهده جعبه‌دنده ۴ حالته اتوماتیک است و در ۱۲.۶ ثانیه، به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. متوسط مصرف سوخت این خودرو ۷.۷ لیتر و دارای استاندارد آلایندگی یورو ۴ است. پژو ۲۰۷ اتوماتیک با فاصله محوری ۲.۴۴ متری، دارای طول ۳.۹، عرض ۱.۶۸ و ارتفاع ۱.۴۶ متر است.
از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های رفاهی و ایمنی این خودرو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
سیستم ترمز ضد قفل (ABS) و توزیع الکتریکی ترمز (EBD), ترمز جلو دیسکی با سیستم خنک شونده و ترمز عقب دیسکی توپر
کیسه هوای سرنشینان جلوی خودرو
سیستم تهویه اتوماتیک
سیستم صوتی همراه با صفحه نمایش لمسی ۷ اینچ
سنسور و دوربین دید عقب
چراغ دی لایت (Day Light)
آینه‌های جانبی راهنمادار
کروز کنترل
علاقه‌مندان می‌توانند از روز چهارشنبه اول شهریورماه با مراجعه به سایت رسمی ایران خودرو به نشانی ikco.iranecar.com یا نمایندگی‌های ایران خودرو در سراسر کشور، نسبت به ثبت‌نام این خودرو اقدام نمایند.

معرفی بی ام و M5 مدل ۲۰۱۸

نسل جدید بی‌ام‌و M5 از پیشرانه ۸ سیلندر ۴.۴ لیتری توئین‌توربو، با ۶۰۰ اسب بخار قدرت و ۷۵۰ نیوتن‌متر گشتاور، بهره می‌برد.


به گزارش اخبار خودرو؛ بالاخره پس از منتشر شدن چند عکس و شایعه، بی‌ام‌و M5 جدید به‌طور رسمی رونمایی شد. به نظر می‌رسد که با تمام چرخ محرک بودن M5 جدید، این مدل از سری ۵ یکی از جذاب‌ترین نسل‌های این خودرو باشد. در واقع این اولین مدل از سری M است که شاسی‌بلند نیست ولی سیستم تمام چرخ محرک دارد. سال‌ها است که خودروهای سری M محرک عقب هستند و در واقع بی‌ام‌و به این مورد افتخار می‌کند؛ ولی انتظار می‌رفت این موضوع تغییر کند و حالا نسل جدید M5 آغازگر این تغییر خواهد بود.


یکی از دلایل حضور سیستم دو دیفرانسیل در M5 جدید، افزایش خیره‌کننده‌ی قدرت و توان است؛ چراکه به نظر می‌رسد محور عقب به‌تنهایی از پس این قدرت برنمی‌آید و بی‌ام‌و به‌ناچار این تغییر را ایجاد کرده است. با دیدن عملکرد خودرو همراه فناوری تمام چرخ محرک، بعید به نظر می‌رسد که طرفداران بی‌ام‌و ناراحت شوند.


قوای محرکه در معرفی بی ام و M5 مدل ۲۰۱۸


بی‌ام‌و M5 از جدیدترین نسل پیشرانه ۸ سیلندرِ ۴.۴ لیتری توربوشارژ دوقلو بی‌ام‌و، با ۶۰۰ اسب بخار قدرت و ۷۵۰ نیوتن‌متر گشتاور، بهره می‌برد. تمام این قدرت توسط جعبه دنده اتوماتیک ۸ سرعته ZF که مخصوص M5 تیون شده است، به چرخ‌ها منتقل می‌شود.


بی‌ام‌و M5 با بهره گیری از سیستم تمام چرخ محرک، در ۳.۲ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد که حتی از M4 GTS نیز سریع‌تر خواهد بود و M5 را به سریع‌ترین محصول در سبد بی‌ام‌و تبدیل می‌کند. دستیابی به این شتاب، واقعا برای یک سدان خانوادگی قابل تحسین است.


پیک گشتاور در دور موتور ۱۸۰۰ حاصل می‌شود. در نمودار منحنی گشتاور، تا دور موتور ۵۷۰۰ تغییری دیده نمی‌شود. اما مورد جالب‌تر، بعد از دور موتور ۵۷۰۰ است که با کم شدن گشتاور، پیک اسب بخار را شاهد هستیم.


متأسفانه حداکثر سرعت به ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است که احتمالاً برای طرفداران M5 مشکلی به وجود نخواهد آورد. البته با آپشن M Driver’s Package محدودیت حداکثر سرعت تا ۳۰۵ کیلومتر در ساعت افزایش پیدا می‌کند. بدون شک با این همه قدرت و گشتاور همراه با سیستم دو دیفرانسیل، حداکثر سرعت بالای ۳۲۰ کیلومتر در ساعت، دور از انتظار نیست. مسلما شتاب بالای M5 جدید، محصول سیستم تمام چرخ محرک است. همانطور که به یاد داریم، شتاب M5 نسل پیش به خاطر محور عقب بودن قابل توجه نبود. ولی آیا نسل جدید M5 به سرسختی نسل‌های پیش از خودش عمل می‌کند؟


قاعدتاً جواب این سؤال باید مثبت باشد، وگرنه بی‌ام‌و نسل جدیدی معرفی نمی‌کرد. اما فرمان‌پذیری این مدل M5 منطقی‌تر شده است.


فرانک فن میل، مدیرعامل بی‌ام‌و، می‌گوید: به لطف سیستم M xDrive، نسل جدید M5 در کنار القای حس اسپرت در پیست و هنگام رانندگی جاده، حتی در بالاترین حالت عملکرد خودرو، پایداری بیشتر و کنترل راحت‌تر را در سخت‌ترین شرایط مانند رانندگی در برف و باران، مهیا می‌کند.


فرانک فن میل پیش از این در بخش آئودی اسپرت (معروف به Audi Quattro GmbH) مشغول به کار بود؛ پس مسلماً متخصص سیستم‌های تمام چرخ محرک است و به نظر می‌رسد که این سیستم را در M5 به کمال رسانده باشد. M5 به‌صورت پیش‌فرض، روی حالت ۴ چرخ محرک با کنترل پایداری دینامیک (DSC) قرار دارد. راننده می‌تواند این حالت را بر اساس سلیقه‌ی خود تغییر دهد. اما حتی در حالت تمام چرخ محرک با DSC، می‌توان با M5 کمی سُر خورد و دریفت‌های هیجان‌انگیز داشت.


دیگر حالت موجود، ۴ چرخ محرک اسپرت است که قدرت بیشتری به محور عقب فرستاده می‌شود. در این حالت DSC به حالت دینامیک (M Dynamic Mode) تغییر می‌کند و خودرو راحت‌تر دریف خواهد کرد.


ولی حالت ۲ چرخ محرک است که M5 را به یک هیولای مدرن تبدیل می‌کند. در این حالت، خودرو کاملا محور عقب می‌شود. البته این حالت مانند سیستم دریفت موجود در خودروهای رقبا نیست که به‌طور موقت و فقط برای لذت بردن باشد. در M5، این سیستم فقط به محور عقب قدرت می‌رساند و تا تغییر ندادن این حالت به‌طور دستی، خودرو محور عقب باقی خواهد ماند.


موضوع جالب دیگر این است که می‌توان در تمام حالت‌ها، DSC را غیر فعال کرد که در این صورت، هر شرایطی بدون دخالت سیستم کنترل پایداری خواهد بود تا راننده از شرایط خالص در پیست، لذت ببرد.به عنوان مثال در شرایط بارانی پیست، می‌توان سیستم ۴ چرخ محرک را بدون DSC داشت؛ یا در شرایط پیست مرطوب، ۴ چرخ محرک اسپرتِ بدون DSC و اگر پیست خشک بود، محور عقب بدون DSC و نهایت هیجان.


تیمو گلاک، راننده‌ی فرمول ۱ و یکی از رانندگان تست بی‌ام‌و، می‌گوید: به لطف سیستم M xDrive، کنترل M5 بسیار دقیق و چسبندگی خودرو در شرایط معمولی و دشوار بی‌نظیر است.


در بخش سیستم تعلیق نیز دپارتمان M بی‌ام‌و سنگ تمام گذاشته است. سیستم تعلیق طبق‌دار دوبل جلو و سیستم تعلیق چندمیله‌ای عقب، توسط دپارتمان M بی‌ام‌و کاملا از نو طراحی شده است. همچنین آنتی رول‌بارهای سفت‌تر، نگهدارنده‌های جدید و ضد ویبره‎های بهتر برای تضمین هندلینگ بی‌نظیر M5 کار گذاشته شده‌اند؛ در محور عقب نیز از بالشتک‌های الاستومری سفارشی و بست فلزی X شکل استفاده شده است. در جلو نیز استرات‌های با بست تیغه‌ای و روبه‌جلو به کار رفته است.


لاستیک‌های سفارشی میشلن با اندازه‌های ۱۹ اینچ ۲۷۵/۴۰ در جلو و ۲۸۵/۴ در عقب کار گذاشته شده‌اند. رینگ‌های آلیاژی سایز ۱۹ اینچ با رینگ‌های سیاه ۲۰ اینچی نیز قابل سفارش هستند. ترمزهای مزین به علامت M از نوع سرامیک کربن خواهند بود. برای تضمین از سنگین نبودن M5، جنس سقف از فیبر کربن است، درحالی‌که کاپوت و گلگیرهای جلو نیز آلومینیومی هستند.


تجهیزات داخلی در معرفی بی ام و M5 مدل ۲۰۱۸

همانطور که انتظار می‌رود، داخل خودرو سرشار از فناوری‌های پیشرفته و لوکس همچون سیستم جدید iDrive، تشخیص و فرمان‌پذیری از طریق اشاره (Gesture Control) و ریموت پارکینگ است.


سرعت سنج، دیجیتال شده است و برای اولین‌بار M5 از فناوری نیمه خودران که در سری ۵ بی‌ام‌و استفاده می‌شود، بهره می‌برد. طرح دسته دنده M5 بسیار زیبا است؛ البته با حرکت دسته دنده به چپ برای حالت خلاص، چپ و بالا برای دنده عقب و راست برای تعویض حالت بین اسپرت و معمولی، هنوز هم کمی عجیب به نظر می‌رسد. در کنار دسته دنده دکمه‌های M را می‌بینیم که برای تنظیمات حالت مختلف سیستم تعلیق، فرمان و گاز است. دکمه‌ی جدیدی که بالاخره در M5 استفاده شده، برای حالت اگزوز است. فرمان خودرو به غیر از جابجایی دکمه‌های M1 تغییر زیادی به خود ندیده است و البته رنگ‌های زیبایی هم مانند آبی متالیک Marina Bay برای M5 در دسترس است.


M5 جدید می‌تواند به یکی از هیجان انگیزترین مدل‌های بی‌ام‌و تبدیل شود که باید تا عرضه آن منتظر ماند. قیمت نهائی این خودرو، نامشخص است، اما می‌توان پیش‌بینی کرد که در نسخه‌ی پایه، بیش از ۱۰۰ هزار دلار قیمت داشته باشد و با معرفی بی ام و M5 مدل ۲۰۱۸ می توان پی برد که این ماشین بی نظیر است.