خودرو سمند SE دنده ای




خرید خودرو سمند SE


خودروسازی ایران خودرو برای راضی نگه داشتن متقاضیانش دست به حذف عرضه سمند معمولی زد و تصمیم گرفت اتومبیلی مقرون به صرفه و مناسب در اختیار همگان قرار دهد و برای همین منظور ماشین سمند را با نام سمند بهینه (SE) را تولید و به روز کرد تا از این طریق مشتریان خود را در میدان رقابت خودروها نگه دارد.

ماشین سمند اس ای با استفاده از امتیازاتی همچون ایمنی بالا به دلیل بهره مندیاز بدنه محکم، ابعاد درخور برای استفاده درون و برون شهری، فضای قابل توجه داخل اتاق سرنشینان و صندوق عقب به یکی از پرطرفدارترین ماشین های روز کشور تبدیل شده است. از طرف دیگر ماشین سمند اس ای توانست برای حفظ محیط زیست به امکانات استاندارد آلایندگی یورو ۴  مجهز شود.

بعضی از امکانات سمند مدل ۹۶ سیستم ضدسرقت، ستون فرمان تلسکوپی (جمع شونده در هنگام تصادفات)، سیستم ترمز ABS به همراه EBD، قابلیت تنظیم ارتفاع صندلی راننده، کیسه هوا می باشند.


خرید اقساطی سمند SE


اتومبیل سمند قرار بود در مدل های مختلف مثل وانت سمند، سمند شاسی بلند عرضه شود اما در نهایت منجر به به تولید سمند LX شد.

خرید خودرو سمند SE دنده ای

بررسی تخصصی ماشین سمند اس ای نشان می دهد که اتومبیل سمند دارای موتور ۱.۸ لیتری موتوری از نوع XU7JPL3  با حداکثر قدرت ۱۰۰ اسب بخار و ۸ سوپاپ و ترمز جلو دیسکی و عقب کاسه ای که موتور XU7 در نخستین سال تولید بر روی خودرو پژو ۴۰۵ به بازار عرضه شد.

درباره فروش سمند SE این اتومبیل پایین ترین و مقرون به صرفه ترین مدل سمند است که قرار بود شامل بهبود و ارتقاهایی در سمند EL باشد، اما  پروژه SE تبدیل به اتومبیل کم قیمت و حذف امکانات حتی در مدلهای معمولی سمند و تبدیل به تولید ماشینی کاملا ساده شد که از حد یک اتومبیل خانوادگی خارج شد.


میانگین مصرف سوخت سمند در سیکل ترکیبی، ۸.۵ لیتر و در پژو حدود ۹ لیتر می باشد.از سیستم گیربکس BE3 پنج سرعته استفاده می نماید و می تواند به حداکثر سرعت ۱۸۵ کیلومتر در ساعت سرعت بگیرد. شتاب صفر تا صد  سمند ۱۱.۹ ثانیه اعلام شده که با توجه به صد کیلوگرم وزن بیشتر سمند قابل توجیه است.

سمند SE از بدنه و موتور قوی ساخته شده است که با بهره مندی از بدنه ای محکم میزان صدمات وارده  در تصادفات رانندگی به سرنشینان را کاهش دهد.

اهورا خودرو به عنوان نمایندگی اتومبیل های داخلی کشور و واردکننده ماشین های خارجی افتخار دارد  فروش نقد و اقساطی سمند SE را به  مشتریان خود عرضه کند.