خودرو هیوندای Santa fe اتوماتیک سال ۲۰۱۷



شرکت هیوندای برای عرضه اتومبیل سانتافه ۲۰۱۷ خود با فیس لیفتی جدید در طراحی ظاهری آن را رونمایی کرد. این تغییرات در بخش جلویی و عقب خودرو قابل تشخیص است. به گونه ای که در چراغهای LED با ظاهری امروزی تر به نمایش گذاشته است. از طرف دیگر اگزوز دوتایی، مجموعه چرخ های جدید و تزئینات بدنه ، صفحه ۸ اینچی روی داشبورد، دوربین هوشمند پارک ماشین وو رینگ های ۱۹ اینچی آلیاژ باعث شده تا اتومبیل  هیوندای Santa Fe اتوماتیک سال ۲۰۱۷ در عرصه رقابت با خودروسازان دیگر خودنمایی کند.
در بررسی مشخصات فنی اتومبیل هیوندای سانتافه مدل ۲۰۱۷، دو موتور بنزینی مختلف دارد که در مدل معمولی یک موتور ۴ سیلندر با حجم ۲۴۰۰ سی‌سی است و ۱۸۵ اسب‌بخار نیرو تولید می‌کند. موتور دیگر نیز با حجم ۲ لیتر و استفاده از توربو تا ۲۴۰ اسب‌‎بخار را به چرخ‌ها انتقال می دهد.
موتور دیزلی ۲.۲ لیتری توربو بهترین مصرف سوخت را در بین سه موتور موجود در سانتافه دارد که با استفاده از جعبه دنده اتوماتیک در تست ها مصرف ۷.۸ لیتر / ۱۰۰ کیلومتر را دارد.
پیشرانه ۲.۴ لیتری  با قدرت ۱۸۵ اسب بخار، موتور ۲.۰ لیتری توربو با قدرت ۲۴۵ اسب بخار و موتور V6 با حجم ۳.۳ لیتر برای نسخه ۷ نفره سانتافه با قدرت ۲۹۰ اسب بخار که همگی با یک جعبه دنده ۶ سرعته خودکار هماهنگ شده وانرژی مورد نیاز را به ماشین انتقال می دهند.